Wyszukiwanie głosowe

Według raportów wyszukiwanie głosowe na świecie zyskuje na znaczeniu. Wprowadzony pod koniec 2018 roku asystent Google w Polsce może znacząco przyspieszyć ten trend w naszym kraju. Jak się do tego przygotować? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej […]

Pozycjonowanie filmów na YouTube

Wyszukiwarka w serwisie YouTube jest drugą na świecie pod względem ilości zapytań. Jest jednak często pomijana w planach marketingowych. Co można zrobić, żeby filmy pojawiały się na pierwszych miejscach? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji […]

Narzędzia SEO

W rosnącej złożoności algorytmów wyszukiwarek i coraz większej ilości danych do analizy specjaliści do spraw pozycjonowania używają coraz więcej i bardziej zaawansowanych narzędzi, by „przechytrzyć” Google oraz wyprzedzić konkurencję. Poniżej lista jednych z najpopularniejszych.  Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej […]

Sprawdzanie pozycji w Google

Monitorowanie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google to jeden z elementów mierzenia efektywności działań SEO. Jakich narzędzi używać jakie są ich plusy i minusy? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według […]

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne dedykowane jest przede wszystkim firmom usługowym działającym na danym terenie geograficznym. Takimi firmami najczęściej zarządzają dentyści, prawnicy, komornicy, hydraulicy, fryzjerzy, firmy pomagające w przeprowadzkach, restauracje, itp. Jak widać, są to firmy, do których musimy pojawić się osobiście lub firmy, które dojeżdżają do klienta tylko na określonym terenie działalności. Wobec tego, jak działa pozycjonowanie […]

Rozszerzenia SEO (i nie tylko) do przeglądarek

Spora część zadań związanych z SEO odbywa się poprzez przeglądarkę internetową. Przez co powstało wiele wtyczek do nich wspomagającą codzienną pracę. Poniżej lista wtyczek, które mogą pomóc. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na […]

Jak wybrać firmę pozycjonującą? (Agencje SEO)

Wybierając dobrą agencję SEO, możesz podjąć jedną z lepszych decyzji dla swojego biznesu. Jeśli wybierzesz źle, decyzja ta może być największym błędem w prowadzeniu biznesu. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku […]

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO – to usługa, która dostarcza kompleksowy raport, zawierający wskazówki pozwalające poprawić widoczność strony www w wyszukiwarkach internetowych. Audyt zawiera wytyczne techniczne, umożliwiające poprawę jakości witryny, często również informacje na temat poprawy podstawowej użyteczności strony oraz propozycje działań promocyjnych. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w […]

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania

Pozycjonowanie stron www, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi promocji w Internecie. Polega ono na wdrożeniu szeregu technik, które sprawiają, iż pozycjonowana strona znajduje się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania pod określonym słowem lub frazą kluczową. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem […]

Jak dobrać frazy kluczowe do kampanii Google Ads i pozycjonowania

Decyzja zapadła: „Bierzemy pozycjonowanie”. Brawo! Doskonale, to bardzo dobra decyzja – pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promowania biznesu w Internecie. O tym, czy pozycjonowanie przyniesie spodziewany efekt, decyduje wiele czynników. Kluczowym, dla skuteczności działań, jest etap doboru wraz kluczowych. Fraz, które idealnie, zdefiniują naszą ofertę. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w […]