Google blokuje reklamy – Dlaczego i jakie?

Firmy takie jak Google, czy Facebook, coraz częściej blokują różnego rodzaju reklamy. Czasami wynika to z ograniczeń pranych, czasami z polityki samej firmy. Jakie reklamy Google może zablokować? Jak sobie z tym poradzić? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się […]

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

Od września 2018 roku w Google Ads przestały być dostępne wykluczenia aplikacji adsenseformobileapps.com oraz wykluczenie niepełnoekranowej aplikacji mobilnej G-mob. Ustawienia kierowania na urządzenia zostały ograniczone do trzech typów urządzeń: komputerów, telefonów  i tabletów. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i […]

Jak dobrać frazy kluczowe do kampanii Google Ads i pozycjonowania

Decyzja zapadła: „Bierzemy pozycjonowanie”. Brawo! Doskonale, to bardzo dobra decyzja – pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promowania biznesu w Internecie. O tym, czy pozycjonowanie przyniesie spodziewany efekt, decyduje wiele czynników. Kluczowym, dla skuteczności działań, jest etap doboru wraz kluczowych. Fraz, które idealnie, zdefiniują naszą ofertę. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w […]