Szkolenia marketing internetowy

Komu dedykuje szkolenia?

Szkolenia są kierowane przede wszystkim do właścicieli mikro i małych firm oraz osób odpowiedzialnych za marketing, które chcą znać najnowsze trendy w e-marketingu i budować przewagę na konkurencją.
Co zyskasz?

Przede wszystkim wiedzę na temat aktualnie skutecznych metod promocji firmy w internecie. Szybki rozwój technologi sprawia, że coraz więcej czynności wykonujemy za pomocą internetu i smartfonów. Jednocześnie, coraz trudniej jest nadążyć za tymi nowościami. Coś, co było skuteczne jeszcze rok, czy dwa lata temu, dzisiaj może być już nieefektywne.

Dlaczego ja?

Marketingiem internetowym zajmuję się od około 15 lat. Od ponad 10 lat jestem właścicielem agencji interaktywnej. Na co dzień pomagam budować i wdrażać strategię klientom agencji. Sam na edukację z obszaru marketingu poświęcam kilkadziesiąt godzin miesięcznie.

Dla Ciebie oznacza to, że bazuję na bardzo dużym, praktycznym doświadczeniu. Wszystkie swoje materiały opieram na praktyce, a nie jedynie na teoriach. Więcej przeczytasz na podstronie „o mnie”.

Tematy szkoleń

Szkolenia marketing internetowy

Ogólne szkolenie na temat skutecznego marketingu internetowego, podczas którego poznasz trendy i aktualnie skuteczne metody promocji firmy, czy sklepu internetowego w sieci.

Wiedza, jaką zdobędziesz po tym szkoleniu pozwoli Ci stworzyć strategię obecności w internecie, wdrożyć ją, lub pomoże w przygotowaniu briefu dla agencji, jej wyborze oraz kontrolowaniu efektów.

Dowiedz się więcej:

Szkolenie SEO – Pozycjonowanie stron

Szkolenie pozycjonowania stron internetowych pozwoli Ci lepiej zrozumieć mechanizmy wyszukiwarek internetowych, w szczególności Google. Szkolenie to zawiera informacje teoretyczne o zasadzie działania i wpływaniu na działanie wyszukiwarek internetowych. Z szkolenia dowiesz się, jak zaplanować i wdrożyć strategię SEO w swojej firmie. Przedstawione zostaną aktualnie działające metody oraz rzeczy, których powinieneś unikać.

Dowiedz się więcej:

Szkolenie Google Ads (AdWords)

Google Ads to prawdopodobnie najpotężniejsze narzędzie reklamy internetowej na świecie. Nieprzerwanie od 2000 roku jest intensywnie rozwijane. Szkolenie z Google Ads ma za zadanie przestawić możliwości systemu, pomóc zaplanować strategię działań, wdrożyć je i optymalizować, by uzyskać jak najwyższą efektywność przy jak najniższym koszcie pozyskania klienta.

Dowiedz się więcej:

Terminy i ceny

 

Najczęstsze pytania

  1. Czy na szkolenie otrzymam fakturę?
    Oczywiście. Podczas rejestracji wystarczy podać dane firmy, żeby otrzymać fakturę VAT.
  2. Co otrzymam w ramach szkolenia?
    Otrzymasz wszystkie materiały szkoleniowe, notes, przybory do pisania. Otrzymasz również certyfikat uczestnictwa  w szkoleniu.
  3. Czy jest możliwość przeprowadzenia w mojej firmie?
    Owszem jest tak możliwość. Szkolenie takie jest przygotowywane indywidualnie zgodnie z profilem Twojej działalności.

Masz dodatkowe pytania? Przejdź na stronę kontakt.