Sprawdzanie pozycji w Google

Sprawdzanie pozycji w Google

Monitorowanie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google to jeden z elementów mierzenia efektywności działań SEO. Jakich narzędzi używać jakie są ich plusy i minusy?

Przede wszystkim musisz pamiętać, że pozycje w wyszukiwarce dla różnych użytkowników różnią się. W zależności od historii przeglądania internetu, lokalizacji, czy intencji, używanego urządzenia. Dlatego też sprawdzając w tym samym czasie tę samą frazę kluczową na dwóch urządzeniach, możesz uzyskać dwa różne wyniki.

Darmowe sprawdzanie pozycji

 

Jeśli chcesz rozpocząć rankwatch.com  – używam, jako alternatywa dla stat4seo.pl. Narzędzie posiada dodatkowe funkcjonalności jak seranking.com – podobne narzędzie do rankwach, również używam je dla kilku projektów, jego cena zaczyna się w bardzo podstawowej wersji, już od 4.20$ miesięcznie. Również występują tu liczne promocje. Polecam przetestować.

topvisor.com – rozbudowane narzędzie do monitorowania pozycji strony w wyszukiwarce. Używam przede wszystkim dla monitorowania stron w Yandex.ro, ale sprawdzi się również bardzo dobrze dla Google. Jest to na narzędzie za które możemy zapłacić w formie pre-paid oraz rozliczać się tylko za zużyte zasoby.

Polskie narzędzia w chmurze

Z samych polskich narzędzi do monitoringu pozycji nie korzystam, jednak od czasu do czasu je testuje, co polecam. Mogą być świetną alternatywą dla zagranicznych narzędzi. Poniżej lista, która jest warta uwagi.

Rank Tracker od to propozycja dla zwolenników programów na własnym komputerze, dające możliwość analizy danych również gdy jesteśmy off-line. Cena to 124.75$, aktualizacje programy są płatne. Oprócz samego sprawdzania pozycji narzędzie posiada wiele dodatkowych opcji, które pomogą nam budować lepszą widoczność witryny w wyszukiwarkach.

Sprawdzanie pozycji w Google
5 (100%) 1 głosów

Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Następny:

Czat na stronę - jaki wybrać?

Czat na stronę - jaki wybrać?