O mnie

Od 2003 roku związany jestem z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Przeszło dziesięcioletnie doświadczenie w branży –nie przyćmiło mojej kreatywności, pobudziło ją do wzrostu, nauczyło mnie lepiej analizować rynek, minimalizować ryzyko i wybierać najlepsze, niejednokrotnie śmiałe rozwiązania.

Od 2008 roku prowadzę agencję interaktywną Top Position – która pomaga przedsiębiorcom zwiększać zyski poprzez reklamę internetową.

Przez okres tych 15 lat pracowałem z setkami firm, z większością współpracuje do dnia dzisiejszego. Specjalizuję się w doradztwie, planowaniu strategii oraz wdrażaniu działań eMarketingowych zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych serwisów korporacyjnych.

Bacznie przyglądam  się rynkom zachodnim – znacznie bardziej rozwiniętym od rynku rodzimego. Pojawiające się na nich nowinki, adaptuję na polski grunt –uwzględniając jego specyfikę. To innowacje stwarzają liderów.

W mediach:

Najlepszy blog SEO według magazynu „Marketing w Praktyce” 2008, nr 12.(wtedy pod adresem www.blog.chinchillastudio.com).

Newsweek (16/2015) „Mordorcy” – Jak przetrwać w korporacji.

TVN24 – Szanują lekarzy, wolą przedsiębiorców. Jakich mężczyzn szukają Polki?  (link)

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach SEO i SEM (maj 2018)