Słowa kluczowe – Jak dobrać do Google Ads i pozycjonowania

Decyzja zapadła: „Bierzemy pozycjonowanie”. Brawo! Doskonale, to bardzo dobra decyzja – pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promowania biznesu w Internecie. O tym, czy pozycjonowanie przyniesie spodziewany efekt, decyduje wiele czynników. Kluczowym, dla skuteczności działań, jest etap doboru wraz kluczowych. Fraz, które idealnie, zdefiniują naszą ofertę. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w […]

Kupon Google Ads – Jak go zdobyć ?

Chcesz uzyskać dodatkowe środki na swoje kampanie Google Ads (dawnej AdWords)? Google wraz z zmianami w systemie reklamowym oraz programie partnerskim dla agencji zmienił zasady przyznawania kodów. Dowiedz się jak uzyskać. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej […]

XRumer

XRumer – Wszechstronny program do pozycjonowania stron internetowych.  Choć wiele osób zaczęło by ten artykuł zamieniając jego główną funkcję na „spamowania” stron internetowych. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.