Zlecać kampanię agencji czy prowadzić ją samemu?

Prowadzenie działań SEO polega na ciągłym, długotrwałym (niekończącym się) działaniu. Korzystniej jest związać się z wyspecjalizowaną agencją, czy zatrudnić na stałe specjalistę? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Trendy w e-marketingu na 2018 rok

Zastanawiasz się, jak zaplanować działania e-marketingowe na 2018 rok? Co należy zrobić, aby nie tylko nadążyć za zmieniającymi się trendami, ale i wyprzedzić konkurencję? Poniżej kilka moich sugestii, które pozwolą stabilnie budować przewagę nad rywalami w nadchodzącym roku. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel […]

Brighton SEO 15 września 2017

W ostatni piątek 15 września odbyła się jedna z największych konferencji w Anglii poświęcona pozycjonowaniu stron – BrightonSEO. Po wielu pozytywnych recenzjach z poprzednich decyzji, postanowiłem również sprawdzić jak ta konferencja wygląda na żywo. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej […]

6 najczęściej zadawanych pytań agencji SEO

1. W jaki sposób mogę znaleźć się na wysokich pozycjach w Google ? Nie ma magicznych sztuczek by znaleźć się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Jeśli chcesz to zrobić, zadbaj by Twoja storna była: użyteczna dla odwiedzających, była zoptymalizowana pod kątem technicznym (mobilność, szybkość wczytywania, bezpieczne połączenie SSL, semantyczny kod). Zadbaj o dużą ilość unikalnej, […]

Wycena pozycjonowania stron internetowych

Przez ostatni czas pomimo okresu wakacyjnego odbywałem wiele spotkań z firmami poszukującymi nowej agencji SEO. W większości były to firmy na okresach wypowiedzenia w dużych (największych) firmach zajmujących się pozycjonowaniem w naszym kraju. Powód poszukiwania nowej agencji w skrócie to zazwyczaj niezadowalające wyniki oraz brak należytej obsługi klienta – korporacyjność. Michał WiercimokOd 2003 roku związany […]

Jak udostępnić konto Google Ads?

Jeśli masz już aktywną kampanię Google Ads możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według […]

Pozycjonowanie Stron – Poradnik

Czytając ten artykuł powinieneś mieć już podstawowe informacje na temat tego co to jest pozycjonowanie stron i podstawowych pojęć z tym związanych. Musisz mieć świadomość, że SEO to cały czas i szybko zmieniające się zasady, choć fundamenty od lat są te same. To co kiedyś było skuteczne wczoraj, nie koniecznie musi działać dzisiaj, a nawet […]

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to podstawowa forma marketingu internetowego. Codziennie 20 milionów Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji od wpisania interesujących ich pytań do wyszukiwarki Google. Ta forma reklamy jest nieinwazyjna i postrzegana bardzo pozytywnie, choć świadomość istnienia pozycjonowania stron jest już na całkiem wysokim poziomie, wciąż możemy traktować tą formę reklamy jako ukrytą przez co wzbudzającą duże […]

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO – to usługa, która dostarcza kompleksowy raport, zawierający wskazówki pozwalające poprawić widoczność strony www w wyszukiwarkach internetowych. Audyt zawiera wytyczne techniczne, umożliwiające poprawę jakości witryny, często również informacje na temat poprawy podstawowej użyteczności strony oraz propozycje działań promocyjnych. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w […]

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania

Pozycjonowanie stron www, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi promocji w Internecie. Polega ono na wdrożeniu szeregu technik, które sprawiają, iż pozycjonowana strona znajduje się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania pod określonym słowem lub frazą kluczową. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem […]