Jak udostępnić konto Google Ads?

Jeśli masz już aktywną kampanię Google Ads możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według […]

Pozycjonowanie Stron – Poradnik

Czytając ten artykuł powinieneś mieć już podstawowe informacje na temat tego co to jest pozycjonowanie stron i podstawowych pojęć z tym związanych. Musisz mieć świadomość, że SEO to cały czas i szybko zmieniające się zasady, choć fundamenty od lat są te same. To co kiedyś było skuteczne wczoraj, nie koniecznie musi działać dzisiaj, a nawet […]

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to podstawowa forma marketingu internetowego. Codziennie 20 milionów Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji od wpisania interesujących ich pytań do wyszukiwarki Google. Ta forma reklamy jest nieinwazyjna i postrzegana bardzo pozytywnie, choć świadomość istnienia pozycjonowania stron jest już na całkiem wysokim poziomie, wciąż możemy traktować tą formę reklamy jako ukrytą przez co wzbudzającą duże […]

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO – to usługa, która dostarcza kompleksowy raport, zawierający wskazówki pozwalające poprawić widoczność strony www w wyszukiwarkach internetowych. Audyt zawiera wytyczne techniczne, umożliwiające poprawę jakości witryny, często również informacje na temat poprawy podstawowej użyteczności strony oraz propozycje działań promocyjnych. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w […]

Dlaczego warto korzystać z pozycjonowania

Pozycjonowanie stron www, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi promocji w Internecie. Polega ono na wdrożeniu szeregu technik, które sprawiają, iż pozycjonowana strona znajduje się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania pod określonym słowem lub frazą kluczową. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem […]

Jak dobrać frazy kluczowe do kampanii Google Ads i pozycjonowania

Decyzja zapadła: „Bierzemy pozycjonowanie”. Brawo! Doskonale, to bardzo dobra decyzja – pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promowania biznesu w Internecie. O tym, czy pozycjonowanie przyniesie spodziewany efekt, decyduje wiele czynników. Kluczowym, dla skuteczności działań, jest etap doboru wraz kluczowych. Fraz, które idealnie, zdefiniują naszą ofertę. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w […]

Kupon Google Ads – Jak go zdobyć ? Automat 2018

Google udostępnia dwa rodzaje bezpłatnych kuponów Google Ads . Ich wartość może sięgać nawet 600 zł. Chcesz dowiedzieć się jak uzyskać kupon? Przeczytaj nasz artykuł. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku […]

XRumer

XRumer – Wszechstronny program do pozycjonowania stron internetowych.  Choć wiele osób zaczęło by ten artykuł zamieniając jego główną funkcję na „spamowania” stron internetowych. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.