Sprawdzanie pozycji w Google

Monitorowanie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google to jeden z elementów mierzenia efektywności działań SEO. Jakich narzędzi używać jakie są ich plusy i minusy? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według […]

Marketing dla salonu samochodowego

Decyzja o zakupie nowego samochodu, od momentu pojawiania się pomysłu, może zapaść nawet po roku. W tym czasie, potencjalny klient przechodzi krętą i długą drogę do odbioru kluczyków. Sporą część tej drogi pokonuje on-line. Jak sprawić, by na jej końcu odebrał kluczyki właśnie w Twoim salonie samochodowym? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu […]

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne dedykowane jest przede wszystkim firmom usługowym działającym na danym terenie geograficznym. Takimi firmami najczęściej zarządzają dentyści, prawnicy, komornicy, hydraulicy, fryzjerzy, firmy pomagające w przeprowadzkach, restauracje, itp. Jak widać, są to firmy, do których musimy pojawić się osobiście lub firmy, które dojeżdżają do klienta tylko na określonym terenie działalności. Wobec tego, jak działa pozycjonowanie […]

Jak pobrać film z Facebook

Zastanawiasz się jak pobrać film z Facebooka ? Chcesz obejrzeć dany film później, gdy nie będziesz mieć na przykład internetu ? Poniżej praktyczne porady jak to zrobić. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na […]

Darmowe zdjęcia – skąd brać zdjęcia na stronę lub blog ?

Jeśli coś jest w internecie jest za darmo. Powszechny mit, który powoduje łamanie praw autorskich. Najbardziej popularną licencją zezwalającą na wykorzystanie zdjęć jest licencja Creative Commons. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku […]

Zlecać kampanię agencji czy prowadzić ją samemu?

Prowadzenie działań SEO polega na ciągłym, długotrwałym (niekończącym się) działaniu. Korzystniej jest związać się z wyspecjalizowaną agencją, czy zatrudnić na stałe specjalistę? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Trendy w e-marketingu na 2018 rok

Zastanawiasz się, jak zaplanować działania e-marketingowe na 2018 rok? Co należy zrobić, aby nie tylko nadążyć za zmieniającymi się trendami, ale i wyprzedzić konkurencję? Poniżej kilka moich sugestii, które pozwolą stabilnie budować przewagę nad rywalami w nadchodzącym roku. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel […]

Brighton SEO 15 września 2017

W ostatni piątek 15 września odbyła się jedna z największych konferencji w Anglii poświęcona pozycjonowaniu stron – BrightonSEO. Po wielu pozytywnych recenzjach z poprzednich decyzji, postanowiłem również sprawdzić jak ta konferencja wygląda na żywo. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej […]

6 najczęściej zadawanych pytań agencji SEO

1. W jaki sposób mogę znaleźć się na wysokich pozycjach w Google ? Nie ma magicznych sztuczek by znaleźć się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Jeśli chcesz to zrobić, zadbaj by Twoja storna była: użyteczna dla odwiedzających, była zoptymalizowana pod kątem technicznym (mobilność, szybkość wczytywania, bezpieczne połączenie SSL, semantyczny kod). Zadbaj o dużą ilość unikalnej, […]

Wycena pozycjonowania stron internetowych

Przez ostatni czas pomimo okresu wakacyjnego odbywałem wiele spotkań z firmami poszukującymi nowej agencji SEO. W większości były to firmy na okresach wypowiedzenia w dużych (największych) firmach zajmujących się pozycjonowaniem w naszym kraju. Powód poszukiwania nowej agencji w skrócie to zazwyczaj niezadowalające wyniki oraz brak należytej obsługi klienta – korporacyjność. Michał WiercimokOd 2003 roku związany […]