Google blokuje reklamy – Dlaczego i jakie?

Firmy takie jak Google, czy Facebook, coraz częściej blokują różnego rodzaju reklamy. Czasami wynika to z ograniczeń pranych, czasami z polityki samej firmy. Jakie reklamy Google może zablokować? Jak sobie z tym poradzić? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się […]

Wyszukiwanie głosowe

Według raportów wyszukiwanie głosowe na świecie zyskuje na znaczeniu. Wprowadzony pod koniec 2018 roku asystent Google w Polsce może znacząco przyspieszyć ten trend w naszym kraju. Jak się do tego przygotować? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej […]

Pozycjonowanie filmów na YouTube

Wyszukiwarka w serwisie YouTube jest drugą na świecie pod względem ilości zapytań. Jest jednak często pomijana w planach marketingowych. Co można zrobić, żeby filmy pojawiały się na pierwszych miejscach? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji […]

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

Od września 2018 roku w Google Ads przestały być dostępne wykluczenia aplikacji adsenseformobileapps.com oraz wykluczenie niepełnoekranowej aplikacji mobilnej G-mob. Ustawienia kierowania na urządzenia zostały ograniczone do trzech typów urządzeń: komputerów, telefonów  i tabletów. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i […]

Narzędzia SEO

W rosnącej złożoności algorytmów wyszukiwarek i coraz większej ilości danych do analizy specjaliści do spraw pozycjonowania używają coraz więcej i bardziej zaawansowanych narzędzi, by „przechytrzyć” Google oraz wyprzedzić konkurencję. Poniżej lista jednych z najpopularniejszych.  Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej […]

Sprawdzanie pozycji w Google

Monitorowanie pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google to jeden z elementów mierzenia efektywności działań SEO. Jakich narzędzi używać jakie są ich plusy i minusy? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według […]

Marketing dla salonu samochodowego

Decyzja o zakupie nowego samochodu, od momentu pojawiania się pomysłu, może zapaść nawet po roku. W tym czasie, potencjalny klient przechodzi krętą i długą drogę do odbioru kluczyków. Sporą część tej drogi pokonuje on-line. Jak sprawić, by na jej końcu odebrał kluczyki właśnie w Twoim salonie samochodowym? Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu […]

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne dedykowane jest przede wszystkim firmom usługowym działającym na danym terenie geograficznym. Takimi firmami najczęściej zarządzają dentyści, prawnicy, komornicy, hydraulicy, fryzjerzy, firmy pomagające w przeprowadzkach, restauracje, itp. Jak widać, są to firmy, do których musimy pojawić się osobiście lub firmy, które dojeżdżają do klienta tylko na określonym terenie działalności. Wobec tego, jak działa pozycjonowanie […]

Jak pobrać film z Facebook

Zastanawiasz się jak pobrać film z Facebooka ? Chcesz obejrzeć dany film później, gdy nie będziesz mieć na przykład internetu ? Poniżej praktyczne porady jak to zrobić. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na […]

Darmowe zdjęcia – skąd brać zdjęcia na stronę lub blog ?

Darmowe zdjęcia – jeśli coś jest w internecie jest za darmo. Powszechny mit, który powoduje łamanie praw autorskich. Najbardziej popularną licencją zezwalającą na wykorzystanie zdjęć jest licencja Creative Commons. Michał WiercimokOd 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej […]