Maj 2019 – Podsumowanie

Maj 2019 – Podsumowanie

Chyba, zacznę pisać podsumowania działań na blogu (i może nie tylko), ponieważ, większość z planowanych rzeczy, zostało w planach. Z drugiej strony, te wdrożone działają całkiem dobrze. Takie podsumowania z perspektywy czasu będą mogły pokazać ile, mogłem osiągnąć, wykonując dane rzeczy wcześniej.

To podejście na teraz. Mam (jak co miesiąc) postanowienie, że teraz; zamknę wszystkie zakładki w przeglądarce, wyzeruję wszystkie listy „do zrobienia” itp. Więc podsumowanie czerwca może będzie już brzmieć „jestem na 0 z zadaniami”?

Tak wyglądają wpisy na blogu.

Więcej jest w szkicach, niż opublikowanych. Co więcej pomysły na wpis trzymam w osobnym pliku w Google Docs. Więc trochę tego jest.

Blog

Aktualnie cały czas staram się budować ruch na stronie, poprzez pisanie artykułów, wyjaśniające rzeczy, które najczęściej muszę tłumaczyć. Dzięki temu nie chcę 100 razy na grupach pisać tego samego, oszczędzić czas, ale również dać jak najbardziej wyczerpującą odpowiedź pytającemu.

Statystyki bloga 1 - 31 maj 2019 w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Statystyki bloga 1 – 31 maj 2019 w porównaniu do poprzedniego miesiąca.

Durgą grupą artykułów, które tworzę, to artykuły w obrębie tematu bloga, dla których wyszukuję frazy z dużym potencjałem ruchu. Dzięki, którym chcę uzyskać większą dynamikę wzrostu odwiedzin.

Widoczność strony według Google Serach Console
Widoczność strony według Google Serach Console

Statystyki bloga

Maj – 5281 UU
Kwiecień – 1 240 UU
Marzec – 975 UU
Luty – 1 220 UU
Styczeń – 955 UU

Wykres widoczności bloga w narzędziu ahrefs.com
Wykres widoczności bloga w narzędziu ahrefs.com

Bloga postanowiłem poprowadzić w styczniu 2019. Ambitniej za bloga zabrałem się w dopiero w kwietniu, nie mniej aktywność oceniam na 3/10. 🙂

Wydarzenia

Poza blogiem obecny byłem na kilku wydarzeniach zwianych z marketingiem w internecie.

Festiwal SEO 2019 Katowice

Początek maja (10 maja 2019) to największa konferencja poświęcona optymalizacji storn w wyszukiwarkach, odbywająca się co roku w Katowicach. Jest to zarówno świetne miejsce do wysłuchania ciekawych prezentacji, jak i poznania nowych osób z branży SEO. Konferencja zawsze kończy się dużym afterparty, na którym dyskusje trwają nie tylko na temat pozycjonowania stron.

Dla mnie, niestety było ograniczone z powodu, skręcenie dzień wcześniej kostki i nogi w gipsie. 🙄

Influencer LIVE Poznań

Na następny dzień po Festiwalu SEO, udałem się na konferencję dla twórców internetowych odbywającą się w Poznaniu. Jest to największe spotkanie tego typu w Polsce. Spotkać można było takich twórców jak: Krzysztof Gonciarz, Kasia Mecinski, Maciej Budzich, Paweł Tkaczyk, Karol Paciorek, Ola Budzyńska, Janina Bak, Eliza Wydrych-Strzelecka, Michał Szafrański oraz wielu, wielu innych. Więcej na: https://influencerlive.pl/

Influencer LIVE Poznań 2019
Influencer LIVE Poznań 2019

Szkolenie SEOtour Kraków – Grzegorz Strzelec

Szkolenie prowadzone Grzegorza Strzelca (Chief SEO Consultant w grupie Discovery / TVN), pokazujące podejście do SEO od strony dużych wydawców storn internetowych. Szkolenie zwierające konkretne informacje od podstaw SEO, poprzez budowanie strategii, zarządzanie SEO do mierzenia efektywności.

Szkolenie polecana dla osób decyzyjnych w małych firmach, osób od marketingu, jak i zajmujących się SEO. Dla tych ostatnich zwłaszcza w kontekście zarządzania dużymi portalami.

Szkolenie SEOtour Kraków - Grzegorz Strzelec
Szkolenie SEOtour Kraków – Grzegorz Strzelec

Czwartek Social Media w Katowicach

Zakończenie maja to spotkanie Czwartek Social Media, które odbyło się w hotelu Monopol w Katowicach. Tu swoje inspirujące prelekcje mieli Katarzyna Wabik z Revolut Polska oraz Jakub Biel z x-kom.pl

Czwartek Social Media w Katowicach
Czwartek Social Media w Katowicach

Plany na kolejne miesiące

  1. Spisać plany na kolejne miesiące
  2. Większa regularność w dodawaniu treści
5/5 (3 Reviews)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Następny:

Google blokuje reklamy - Dlaczego i jakie?

Google blokuje reklamy - Dlaczego i jakie?