Jeśli masz już aktywną kampanię Google AdWords możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk.

Najprostszym sposobem przyznania agencji dostępu do konta Google AdWords jest wysłanie przez agencję zaproszenia do konta z ich konta menedżera (MCK).
Aby to zrobić należy podać indywidualny numer identyfikacyjny.

Numer konta znajdziesz w kilku miejscach po zalogowaniu się do AdWords, poniżej przykładowe miejsca:

Numer konta Google AdWords

Numer konta znajduje się w lewym menu (na zdjęciu), pod ikonką pomocy, oraz w menu konta (po kliknięciu na avatar). W starym wyglądzie konta Google AdWords, numer ten znajduje się w prawym górnym rogu.

Numer identyfikacyjny konta zawsze składa się z 10 cyfr.

Gdy już podasz ten numer agencji, wyśle ona zaproszenie do konta, a Ty otrzymasz informację na adres e-mail przypisany do konta z instrukcjami.

Możesz również po zalogowaniu się do konta przejść do ustawień AdWords i zaakceptować żądanie. W tym celu kliknij na ikonkę „trzy kropki” (w starym AdWords ikonka koła zębatego) i przejdź do zakładki „Dostęp do konta”.

W zakładce Menedżerowie klienta wystarczy kliknąć i zatwierdzić żądanie. W tym miejscu również w przyszłości będziesz mógł zarządzać użytkownikami z dostępem do Twojego konta.

Warto pamiętać by dane te udostępniać jedynie zaufanym osobom. Dobrą praktyką jest również podpisywanie umów o poufności w celu zabezpieczenia tajemnic organizacji.

Wybierając agencję do obsługi kampanii Google AdWords warto wybierać agencje posiadające status „Google Partners

Jak udostępnić konto Google AdWords ?1 min read
5 (100%) 1 głosów