Czat na stronę – jaki wybrać?

Aktualnie coraz większą popularnością cieszą się komunikatory jak Facebook Messenger czy Whatsapp. W większości przypadków wolimy napisać od znajomych niż do nich dzwonić, jest to dla nas szybsze. Jednak wciąż niewiele firm wykorzystuje tego typu narzędzia do kontaktu z swoimi klientami. Jak to zmienić?  (więcej…)

Marketing dla salonu samochodowego

Decyzja o zakupie nowego samochodu, od momentu pojawiania się pomysłu, może zapaść nawet po roku. W tym czasie, potencjalny klient przechodzi krętą i długą drogę do odbioru kluczyków. Sporą część tej drogi pokonuje on-line. Jak sprawić, by na jej końcu odebrał kluczyki właśnie w Twoim salonie samochodowym?

(więcej…)

Praca zdalna – nowy wymiar zatrudnienia?

Praca zdalna, w Polsce znana również pod pojęciem „telepraca”, to szybko rozwijająca się forma zatrudniania pracowników. Szacuje się, że do 2020 roku 43% pracowników w USA będzie freelancerami a ciągu dekady nawet 80%1)Według organizacji freelancersunion.org. Trend ten nie omija również Europy i Polski.

(więcej…)

Źródło   [ + ]

1. Według organizacji freelancersunion.org

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne dedykowane jest przede wszystkim firmom usługowym działającym na danym terenie geograficznym. Takimi firmami najczęściej zarządzają dentyści, prawnicy, komornicy, hydraulicy, fryzjerzy, firmy pomagające w przeprowadzkach, restauracje, itp. Jak widać, są to firmy, do których musimy pojawić się osobiście lub firmy, które dojeżdżają do klienta tylko na określonym terenie działalności. Wobec tego, jak działa pozycjonowanie regionalne?

(więcej…)