Analityka webowa – jak robić to skutecznie?

Strona internetowa to dzisiaj podstawa działań marketingowych. Zastanawiasz się jak zwiększyć użyteczność serwisu? Jak poprawić parametry sprzedaży? Analityka webowa pozwoli Ci określić mocne i słabe strony Twojego serwisu internetowego. Dzięki pomiarowi ruchu na stronie, monitorowaniu zachowań klientów, otrzymasz wskazówki jak zoptymalizować serwis, by spełniał założone cele biznesowe.

Twórcy UsabilityTools.com postanowili przepytać 37 specjalistów w dziedzinie analityki webowej o najważniejsze parametry pomiaru, sposoby interpretacji danych – słowem, o to co w tej dziedzinie najważniejsze. Jak prowadzić skuteczną i efektywną analitykę webową? Sprawdź w raporcie.

Karuzela, karuzela…

Co prawda trendy w tworzeniu stron WWW zmieniają się bardzo szybko, ale nadal można spotkać strony WWW zawierające tzw. karuzele. Czy ten element tak na prawdę jest potrzebny? Czy jego obecność znacząco wpływa na „jakość” strony WWW? Na te pytania odpowie wam strona http://shouldiuseacarousel.com/ 🙂

User Interface – jak tworzyć strony przyjazne dla użytkownika

Jakie są strony, które sprzedają i generują duży ruch? To strony, które przyjazne są dla użytkownika. Oto klika sprawdzonych sposobów na poprawę użyteczności strony. Praktyczne porady podpowiadają, jak stworzyć strony o łatwym w obsłudze i przyjaznym dla użytkownika interfejsie.

Czasem kilka niewielkich zmian, takich jak np.: skrócenie formularza kontaktowego czy dodanie większego, w rzucającym się kolorze, przycisku z call to action wystarczy, by zwiększyć sprzedaż czy liczbę otrzymywanych zapytań ofertowych.

Sprawdź, co możesz poprawić na swojej stronie (źródło).