Analityka webowa – jak robić to skutecznie?

Strona internetowa to dzisiaj podstawa działań marketingowych. Zastanawiasz się jak zwiększyć użyteczność serwisu? Jak poprawić parametry sprzedaży? Analityka webowa pozwoli Ci określić mocne i słabe strony Twojego serwisu internetowego. Dzięki pomiarowi ruchu na stronie, monitorowaniu zachowań klientów, otrzymasz wskazówki jak zoptymalizować serwis, by spełniał założone cele biznesowe.

Twórcy UsabilityTools.com postanowili przepytać 37 specjalistów w dziedzinie analityki webowej o najważniejsze parametry pomiaru, sposoby interpretacji danych – słowem, o to co w tej dziedzinie najważniejsze. Jak prowadzić skuteczną i efektywną analitykę webową? Sprawdź w raporcie.

User Interface – jak tworzyć strony przyjazne dla użytkownika

Jakie są strony, które sprzedają i generują duży ruch? To strony, które przyjazne są dla użytkownika. Oto klika sprawdzonych sposobów na poprawę użyteczności strony. Praktyczne porady podpowiadają, jak stworzyć strony o łatwym w obsłudze i przyjaznym dla użytkownika interfejsie.

Czasem kilka niewielkich zmian, takich jak np.: skrócenie formularza kontaktowego czy dodanie większego, w rzucającym się kolorze, przycisku z call to action wystarczy, by zwiększyć sprzedaż czy liczbę otrzymywanych zapytań ofertowych.

Sprawdź, co możesz poprawić na swojej stronie (źródło).