Analityka webowa – jak robić to skutecznie?

Analityka webowa – jak robić to skutecznie?

Strona internetowa to dzisiaj podstawa działań marketingowych. Zastanawiasz się jak zwiększyć użyteczność serwisu? Jak poprawić parametry sprzedaży? Analityka webowa pozwoli Ci określić mocne i słabe strony Twojego serwisu internetowego. Dzięki pomiarowi ruchu na stronie, monitorowaniu zachowań klientów, otrzymasz wskazówki jak zoptymalizować serwis, by spełniał założone cele biznesowe.

Twórcy UsabilityTools.com postanowili przepytać 37 specjalistów w dziedzinie analityki webowej o najważniejsze parametry pomiaru, sposoby interpretacji danych – słowem, o to co w tej dziedzinie najważniejsze. Jak prowadzić skuteczną i efektywną analitykę webową? Sprawdź w raporcie.

Analityka webowa – jak robić to skutecznie?
5 (100%) 1 głosów

Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *