3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018

3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018

17 marca 2018 w siedzibie Allegro w Warszawie odbyła się już 3 Edycja Affiliate Days. Pierwsza dla mnie. Pomysł na wyjazd wziął się z ciekawości, a nawet bardziej z chęci zainspirowania się i mocniejszego powrotu do afiliacji. 

Na sobotnie spotkanie Affiliate Days wybraliśmy się trzyosobową grupą Top Position. Weekend, a trzeba pracować :).

Szczegóły spotkania znajdują się pod adresem www.ceneo.pl/lp/Affdays. A jeśli się znajdowały i ich już nie ma, poniżej jak to wyglądało, bo trochę odbiegało to od oficjalnej agendy.

Spotkanie było kierowane przede wszystkim początkującym w afiliacji.  Paweł Kozłowski z Ceneo.pl opowiadał o podstawach, jak założyć blog, co to SEO i jak działa.

Następnie miała się odbyć prezentacja Dereka Freer z PepperJam – „How affiliate marketing differs across the globe and how you can expand your international reach.” O ile temat zapowiadał się ciekawie, do prezentacji nie doszło.

Ola Gościniak z Jestem Interaktywna prowadziła prezentację o temacie „Budowanie zaangażowania w social mediach w kontekście programów partnerskich”. W prezentacji znalazły się podpowiedzi jak komunikować się z odbiorcami, jak budować wśród nich zaangażowanie (min. przez budowanie własnych grup na FB, transmisje live).

Arkadiusz Kamiński z ARHN.EU z prezentacją „W sieci nikt nie jest profesjonalistą” – ta prezentacja dla mnie była najciekawsza, choć nie poruszała żadnej „twardej” kwestii „jak”, to była przeprowadzona bardzo ciekawie i inspirująco. Opowiadała o tym, że zaczynając nie najważniejszy jest sprzęt i lata w szkole filmowej, a wartość przekazywana użytkownikom. Przykładami tutaj były między innymi kanały YT takich osób jak Mehdi Sadaghdar (1,4 mln subskrypcji na YT), czy Linus Sebastian.

Kuba Klawiter przyszedł z tematem „Jak uczciwie zarabiać w sieci?”. Poruszany temat był w formie dyskusji z uczestnikami. Kuba przedstawił swoje podejście polegające (z grubsza) na tym, że nie recenzuje przedmiotów, od firm za pieniądze. Zgodzić się może natomiast na przykład na product placement produktów firm, które nie będzie testował. Wynika to z tego, że otrzymując coś od kogoś podświadomie w ramach rewanżu będziemy chcieli się odwdzięczyć. Tu dyskusja była dość burzliwa i wydaje mi się, że nie wszyscy wiedzieli o co Kubie chodziMichał Wiercimok, Kuba Klawiter

Pomiędzy prelekcjami miejsce miały prezentacje firm partnerskich jak i samo Ceneo opowiadało o samym Ceneo, jak i programie partnerskim oraz jego przyszłości.

Całe wydarzenie na plus. Na minus jedynie, mały chaos organizacyjny i brak dwóch zapowiadanych prezentacji. Szczególnie polecał bym osobą początkującym, chcącym dowiedzieć się czegoś nowego i poznać nowych ludzi.

3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018
5 (100%) 4 głosów

Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Następny:

Trendy w e-marketingu na 2018 rok

Trendy w e-marketingu na 2018 rok